reklama

V správny čas na správnom mieste

Nedávno som cestoval vlakom s tréningu a bohužiaľ som si zabudol uterák. Takže som sa nemohol osprchovať, bol som špinavý a aj som trošku smrdel. Myslím, že to poznáme všetci športovci, to sa proste stáva. Takže ma chápete, že som chcel sedieť vo vlaku radšej sám, nech nikoho neobťažujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nedávno som cestoval vlakom s tréningu a bohužiaľ som si zabudol uterák. Takže som sa nemohol osprchovať, bol som špinavý a aj som trošku smrdel. Myslím, že to poznáme všetci športovci, to sa proste stáva. Takže ma chápete, že som chcel sedieť vo vlaku radšej sám, nech nikoho neobťažujem. Ako som tak prechádzal vozňom a nikde nebolo voľné tak sa mi prihovorila jedna staršia pani nech si k nej sadnem, že hneď vystupuje. Tak som si k nej sadol a bola to taká tá typická – čerstvá - ukecaná dôchodkyňa, čo mne vôbec nevadilo lebo som tiež ukecaný. Tak sme sa pustili do reči a reku išlo nám to dobre. Veľmi rýchlo sme prebrali mladých, starých, Ukrajinu, vnúčence až sme sa konečne dostali k podstate a to k téme život. Vynechám všetky podrobnosti o ktorých sme sa bavili a vyzdvihnem to čo ma najviac zaujalo. Pani vlaková mi pri odchode dopriala aby som bol vždy v správny čas na správnom mieste. Zvyšok cesty vlakom a potom ešte aj doma, som o tom premýšľal, aké sú to zvláštne a silné slová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Byť v správny čas na správnom mieste.

Tak som si v hlave prehral všetky moje rozhodujúce momenty, stretnutia, rozhodnutia, príležitosti... boli naozaj v správnu dobu a na správnom mieste? Nemal som s nimi predsa len počkať, rok – dva – tri. Ďalšia otázka bola, prečo som sa ocitol práve tam a nešiel som na iné miesto, je to náhoda, osud, karma? Všetko dokopy alebo nič z toho?

Mne sa na tom výroku páči úplne najsamlepšie to slovíčko vždy. Vždy... to znamená.... to znamená.... . Áno musí to byť tak, inak by to nedávalo zmysel. To vždy je kľúčové, viete prečo? Vždy znamená, že vždy ste na správnom mieste, či sedíte doma na záchode, či sedíte na sedadle rútiaceho sa lietadla alebo ležíte vedľa milovanej osoby. Každá chvíľa v ktorej sa nachádzate každý okamih je ten správny, nemalo sa to stať včera ani zajtra ani o rok. Každý okamih je pravý a každé miesto je správne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem pani vlakovej že sme sa stretli v správny čas na správnom mieste.

Ľudovít Nedorost

Ľudovít Nedorost

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Samozvaný intelektuál, ješitný chlap, chodiaca encyklopédia, filozof a psychológ na počkanie. Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu